مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-03سياسي

جمعی از اساتید حقوق دانشگاه : بدون مسامحه با آشوبگران و مسببان اغتشاش برخورد شود


جمعی از حقوقدانان و اساتید رشته حقوق در بیانیه ای خواستار برخورد قاطع و بدون مسامحه با آشوبگران، شایعه سازان و دروغ پراکنان و همچنین شناسایی و برخورد متناسب با محرکان و مسببان خشونت خیابانی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از حقوقدانان و اساتید رشته حقوق دانشگاه های سراسر کشور طی بیانیه ای با محکومیت اغتشاشات اخیر، خواستار برخورد قاطع و بدون مسامحه و به موقع با آشوبگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و برخورد موثر با شایعه سازان و دروغ پراکنان و فتنه انگیزان و همچنین شناسایی و برخورد متناسب با محرکان و مسببان خشونت خیابانی شدند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: درگذشت تلخ و سوال برانگیز مرحوم مهسا امینی علاوه بر تأثر فراوان، ابهامات متعددی در میان جامعه برانگیخت و مدیریت ضعیف فضای رسانه ای سبب شد تا بدخواهان ملت مسلمان ایران، این واقعه را دستاویزی برای به آشوب کشاندن اعتراضات آرام مردم قرار دهند.

ما جمعی از حقوقدانان و اساتید رشته حقوق ضمن ابراز تأسف از حوادث روزهای متمادی گذشته و خسارات مالی و جانی فراوان وارد شده به مردم بی گناه از سوی عده ای فرصت طلب، با استناد به قانون اساسی و آموزه های اصیل اسلامی و با تاکید بر گزاره هایی که در پی می آید، خواهان پیگیری جدی مراجع و نهاد های حکومتی مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از اساتید حقوق دانشگاه : بدون مسامحه با آشوبگران و مسببان اغتشاش برخورد شود

جمعی از اساتید حقوق دانشگاه : بدون مسامحه با آشوبگران و مسببان اغتشاش برخورد شود