مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-03اقتصادي

کولر گازی اسپلیت خوب و با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟


در فصل گرما در هر خانه و یا محیط کار، چه در اداره و چه در کارگاه ها و کارخانه ها، به دلیل بالا رفتن دما و گرما، نیاز به یک وسیله خنک کننده ومقاوم کاملا احساس می شود.

- با آمدن فصل تابستان و گرم شدن هوا افراد به دنبال مراکز خرید و فروش معتبر کولر گازی ایستاده اسپیلت با قیمت مناسب می باشند.

اسپیلت به نوعی دستگاه خنک کننده که توانایی خنک کردن محیطهای بزرگ و کوچک و غیره را دارد گفته می شود که دارای مدلهای مختلفی می باشد.

زمانی که دمای هوا بالا رفته و گرم می شود هوای گرم با استفاده از فنهای قوی و کاربردی کولر گازی به داخل اسپیلتها وارد می شود و در قسمتی به نام کمپرسور هوا تحت فشار بسیاری قرار می گیرد، در این بخش مقدار دمای بالای هوای گرفته شده و هوا خنک می شود پس از پایین آمدن دمای هوای وارد شده به داخل اسپیلت به سمت کانالها هدایت گشته و از طریق کانالها به فضای محیط وارد می شود و این گونه هوای محیطهای مختلف خنک می گردد.

مجموعه ای ما معتبرترین مرکز عرضه انواع اسپیلت می باشد، محصولات ما علاوه بر داشتن میزان خنک کنندگی بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد، این محصولات همانطور که پیشتر نیز گفته شد مجهز به سیستم تهویه هوا می باشد و توانایی گرم کردن و سرد کردن هوا محیط را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولر گازی اسپلیت خوب و با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

کولر گازی اسپلیت خوب و با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟