مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-03اجتماعي

رهاسازی یک بره آهو درطبیعت پس از سه ماه مراقبت محیط بانان سرپل ذهاب


بره آهویی که حدود سه ماه زیرنظرمحیط بانان اداره محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب نگهداری شده بود، در منطقه حفاظت شده قراویز رهاسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بره آهویی که سه ماه پیش به دلایل نامعلومی از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود پس از مداوا با کمک جراح محلی و محیط بانان شهرستان سرپل ذهاب، امروز در حضور مسؤولان شهرستانی در منطقه حفاظت شده قراویز رهاسازی شد.

صدراله بابلی فرماندار سرپل ذهاب در خصوص پناهگاه آهوهای منحصر به فردی که در منطقه حفاظت شده قراویز این شهرستان زیست می کنند، گفت: در این منطقه، کل و میش، آهو و سایر گونه ها زیست دارند، لذا از مردم، مسؤولان استانی و کشوری درخواست داریم بستر لازم برای حیات گونه های حیات وحش فراهم کنند و نگاه توسعه در نوع گونه های حیوانی و شرایط حفاظت شده در منطقه لحاظ شود.

وی ضمن تقدیر از نیروهای زحمت کش و پرسنل محیط زیست که شبانه روز برای ادامه حیات گونه های مختلف تلاش می کنند، افزود: در تلاش هستیم امکانات به زودی در اختیار پرسنل محیط زیست قرار گیرد همچنین پایگاه های محیط زیست این منطقه که شرایط خاصی دارند از لحاظ تجهیزات و امکانات نگاه ویژه و مساعدتی داشته باشیم.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی یک بره آهو درطبیعت پس از سه ماه مراقبت محیط بانان سرپل ذهاب

رهاسازی یک بره آهو درطبیعت پس از سه ماه مراقبت محیط بانان سرپل ذهاب