مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 13:522022-10-03اقتصادي

کاشی چسبی سرویس بهداشتی مرغوب را از کدام مراکز خریداری کنیم؟


به طول معمول برای جلوگیری از نفوذ نم و همچنین رطوبت در مکانهایی از خانه و ساختمان مانند سرویس بهداشتی آشپزخانه، حتما باید از کاشیهای مرغوب استفاده کرد که هم ظاهر زیبایی داشته باشند و هم مقاوم در برابر رطوبت باشند.

- کاربرد کاشی چسبی برای سرویس بهداشتی و دستشویی با دانستن قیمت آن و تهیه بهترین نوع، باعث تسریع در روند کار می شود و چون کاشی ها در طرح ها و رنگ های متنوع عرضه می شوند جذابیت خاصی دارند، به زیبایی بصری مکان می افزایند و با هر سلیقه ای قابل انطباق اند.

از گذشته های دور، روش مرسوم برای نصب کاشی در ساختمان ها استفاده از ملات، دوغاب و ماسه بوده است اما با پیشرفت های فناوری و نوآوری های مدرن، روش های جدیدی هم به بازار آمده اند از جمله کاشی و سرامیک چسبی که مزایایی هم در بر دارند.

استفاده از این نوع کاشی به جای کاربرد دوغاب سیمان از این نظر مورد توجه معماران است که وزن کلی خانه کم می شود و از آن جا که هر ساختمانی به مرور زمان نشست می کند بکار گیری کاشی چسبی در سبک تر شدن وزن ساختمان اثر دارد.

برای نصب کاشی با دوغاب سیمان، فاصله ای به اندازه چهار سانتیمتر بین دیوار و کاشی ایجاد می شود اما اگر با چسب این کار انجام شود فقط چهار میلیمتر فضای بین کاشی و دیوار اشغال می شود در نتیجه فضای کلی ساختمان بازتر و وسیع تر به نظر می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشی چسبی سرویس بهداشتی مرغوب را از کدام مراکز خریداری کنیم؟

کاشی چسبی سرویس بهداشتی مرغوب را از کدام مراکز خریداری کنیم؟