مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 13:522022-10-03اقتصادي

کوره القایی ذوب فولاد لازمه اصلی کارخانه جات ذوب آهن و فولاد


از گذشته صنعت قلب تپنده هر کشور و تعیین کننده اقتصاد بوده است، توجه به امر تولید در هر دوره ای از گذشته تا کنون موجب افزایش رونق کسب و کار و اقتصاد می باشد.

- یکی از پرکاربرد ترین دستگاه در کارخانه های ذوب گری کوره القابی ذوب فولاد می باشد که براساس ابعاد و کارایی آنها قیمت گذاری شده است.

به طور تقریبی 16 درصد از فولاد جهان برای تجهیزات مکانیکی و غیره استفاده می گردد، در نتیجه یکی از اولین گامهای موثر در تولید این محصول مفید فولادی در صنایع مختلف، ذوب کردن فولاد است، کوره های القایی ذوب، ذوب سریع فولاد را با حداکثر راندمان فراهم می کنند و به شما محصولی با بهترین کیفیت فلزی را تحویل می دهد که می توان از آن در موارد بسیاری استفاده نمود.

ذوب فلزات فولاد بسیار امری مهم و کاربردی است که توسط کوره های القایی ذوب صورت می گیرد، این کوره ها در ذوب سایر فلزات مثل پلاتین که در ساخت جواهرات به کار می رود مهم است، همچنین کوره های القایی می توانند فلزی نظیر مس را هم ذوب کنند.

قابل ذکر است که کوره های القایی به منظور یکنواختی و انعطاف پذیری بهینه در تولید آلیاژها به طور رایج مورد استفاده قرار می گیرند، نقطه ذوب فولاد تا 1370 درجه سانتی گراد است و شما برای رسیدن به این درجه به یک کوره القایی ذوب با کیفیت بسیار بالا نیاز دارید سایت آراد برندینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوره القایی ذوب فولاد لازمه اصلی کارخانه جات ذوب آهن و فولاد

کوره القایی ذوب فولاد لازمه اصلی کارخانه جات ذوب آهن و فولاد