مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-03اقتصادي

جو آرام در بیشتر مناطق کشور


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی پایدار هستیم و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای ارتفاعات واقع در شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس افزایش ابر و رگبار موقتی پیش بینی می شود.

وی از جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد و افزود: از روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان و مازندارن بارش باران همراه با کاهش نسبی دما را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه این بارش ها طی روز جمعه در سواحل دریای خزر و استان اردبیل ادامه دارد، اظهار کرد: طی چند روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش بادهای شدید همراه با خیزش گرد و خاک رخ می دهد.

گودرزی با اشاره به اینکه امروز در نوار غربی و جنوب غرب کشور با افزایش سرعت وزش باد و نفوذ غبار از کشور عراق مواجه هستیم، ادامه داد: امروز آب های دریای خزر مواج است .

وی در مورد آخرین وضعیت آب وهوایی تهران توضیح داد: امروز در برخی ساعات در تهران وزش باد را تجربه می کنیم و بیشینه دمای پایتخت امروز به 29 درجه می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو آرام در بیشتر مناطق کشور

جو آرام در بیشتر مناطق کشور