مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-03بين الملل

یک شبکه تروریستی پیش از انجام عملیات انتحاری در کرکوک متلاشی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه بغداد الیوم، حشد شعبی عراق امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک شبکه تروریستی که قصد انجام عملیات انتحاری در کرکوک را داشته، - حشد شعبی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک شبکه تروریستی که قصد انجام عملیات انتحاری در کرکوک را داشته، متلاشی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه بغداد الیوم، حشد شعبی عراق امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک شبکه تروریستی که قصد انجام عملیات انتحاری در کرکوک را داشته، متلاشی کرده است.

در این بیانیه آمده است: نیرو های امنیتی و اطلاعاتی در کرکوک توانستند یک شبکه تروریستی که قصد انجام چند عملیات انتحاری در استان کرکوک را داشته، متلاشی کنند؛ بنابراین گزارش، در این عملیات ویژه امنیتی، نیرو های فرماندهی عملیات کرکوک و حشد شعبی در کنار هم اقدام به عملیات کرده و دو عنصر تروریستی وابسته به گروه داعش را بازداشت کرده اند.

حشد شعبی اعلام کرده است که پس از بازجویی از این دو عضو گروه تروریستی داعش، مشخص شده که این شبکه تروریستی در نظر داشته چندین عملیات تروریستی را در مناطق مختلف استان کرکوک به اجرا بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شبکه تروریستی پیش از انجام عملیات انتحاری در کرکوک متلاشی شد

یک شبکه تروریستی پیش از انجام عملیات انتحاری در کرکوک متلاشی شد