مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 13:372022-10-03اقتصادي

توزیع 6 هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای جشن شور عاطفه ها 6 هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده و 7 میلیارد و 200 میلیون تومان کمک هم جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم نواخته شدن زنگ عاطفه ها در آموزشگاه دانش آموزی سمپاد اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و باید زمینه ای فراهم شود که توان و استعداد بالقوه این افراد بالفعل شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایت هم افزایی لازم را با دستگاه های مرتبط انجام داده است، گفت: در همین راستا یک جریان سازی در کمک به دانش آموزان نیازمند صورت گرفته است.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد از 7200 دانش آموز نیازمند بیان کرد: خوشبختانه با حمایت های صورت گرفته امسال 36 دانش آموز زیرپوشش حائز رتبه های برتر در کنکور سراسری در دانشگاه ‎های معتبر قبول شدند.

صالحی در ادامه گزارشی از مراحل اجرای جشن شور عاطفه‎ ها ارائه کرد و افزود: از ابتدای اجرای این جشن 6 هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده و 7 میلیارد و 200 میلیون تومان کمک هم جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6 هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند

توزیع 6 هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند