مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 13:022022-10-03سياسي

دشمن آماده شده بود بخش زیادی از تحریم ها را بردارد


دشمن خارجی با احساس ضعف در جامعه ایران، فشار اقتصادی را بیشتر می کند و دشمنی که آماده شده بود بخش زیادی از تحریم ها را بردارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت : رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت، حداقل وظیفه ای است که یک نظام سیاسی باید برای مردم تامین کند و مسئولان امنیتی کشور باید مقتدرانه با همه کسانی که مخلّ امنیت مردم هستند برخورد کنند و در این موضوع هیچ تسامحی نباید صورت گیرد.

محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی روز یکشنبه مجلس درباره حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: در وقایع و اتفاقات تلخ اخیر اولین مساله، چرایی و چگونگی جان باختن خانم مهسا امینی است.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: در این باره، همانطور که قبلا هم توسط مسئولان هر سه قوه مطرح شد، موضوع باید با جدیت پیگیری و نتیجه به صورت رسمی اعلام شود و با هر قصور و تقصیر احتمالی به تناسب خطا و بدون هیچ اغماضی، برخورد شود.

توطئه های دشمن باعث نمی شود ما وظایفمان را نسبت به شهروندانمان فراموش کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مسأله بعدی در این ماجرا، ناکارآمدی دستگاه های فرهنگی و تربیتی است که وظیفه اصلی را در زمینه فرهنگ حجاب و عفاف داشته اند، عنوان کرد: از کمیسیون های تخصصی مجلس در این خصوص می خواهم گزارشی از عملکرد این دستگاه ها به عنوان پاسخگویان ردیف اول، تهیه و آن را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن آماده شده بود بخش زیادی از تحریم ها را بردارد

دشمن آماده شده بود بخش زیادی از تحریم ها را بردارد