مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-03سياسي

تاکید اژه ای بر رسیدگی سریع به پرونده جان باختگان حوادث اخیر


اگر اعتراض با آشوب، اغتشاش و غارت اموال عمومی و مردم همراه شد، اگر اعتراض با فحاشی، آتش زدن اموال مردم، ایجاد ناامنی و کشتار مردم همراه شد، دیگر اعتراض نیست و با چنین رفتار های هنجارشکنانه ای برخورد جدی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، رییس قوه قضاییه گفت: در جریان اغتشاشات اخیر برخی نیرو های امنیتی، انتظامی، بسیجی و مردم جان باخته اند که پرونده هایی تشکیل شده است و ضرورت دارد که این پرونده ها با قید فوریت رسیدگی و ضاربان آن ها شناسایی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست شورای عالی قضایی با اشاره به حوادث و ناآرامی های اخیر گفت: اعتراض یک کنش در مقابل حرف، قول یا تصمیمی است که دیگران به هر دلیلی با آن مخالف هستند که براساس اصل 27 قانون اساسی پذیرفتنی است.

وی گفت: اگر اعتراض با آشوب، اغتشاش و غارت اموال عمومی و مردم همراه شد، اگر اعتراض با فحاشی، آتش زدن اموال مردم، ایجاد ناامنی و کشتار مردم همراه شد، دیگر اعتراض نیست و با چنین رفتار های هنجارشکنانه ای برخورد جدی خواهد شد.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: در جریان اغتشاشات اخیر برخی نیرو های امنیتی، انتظامی، بسیجی و مردم جان باخته اند که پرونده هایی تشکیل شده است و ضرورت دارد که این پرونده ها با قید فوریت رسیدگی و ضاربان آن ها شناسایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید اژه ای بر رسیدگی سریع به پرونده جان باختگان حوادث اخیر

تاکید اژه ای بر رسیدگی سریع به پرونده جان باختگان حوادث اخیر