مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 12:322022-10-03دانش

مدیرکل فرهنگی وزارت علوم با نمایندگان تشکل های دانشجویی دیدار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، اسلامی مدیر کل پشتیبانی و فرهنگی در ادامه سلسله نشست های خود با تشکل های سیاسی، - مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید و وقایع و اتفاقات سیاسی اخیر با نمایندگان اتحادیه های تشکل های اسلامی دانشجویی دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، اسلامی مدیر کل پشتیبانی و فرهنگی در ادامه سلسله نشست های خود با تشکل های سیاسی، با نمایندگان اتحادیه های تشکل های اسلامی دانشجویی دیدار و از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان، تضارب اندیشه، پویایی و نشاط محیط دانشجویی حمایت کرد و این فعالیت ها را عاملی اثربخش در ارتقای مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها و رشد علمی کشور دانست.

اسلامی ادامه داد: معاونت فرهنگی وزارت علوم در راستای تقویت فعالیت های تشکل های دانشجویی بر اجرایی شدن آیین نامه ها و ضوابط قانونی تاکید دارد و دانشجویان نیز می توانند مشکلات خود را با این معاونت در میان بگذارند.

اسلامی با تاکید بر لزوم تداوم فعالیت های سازنده سیاسی و اجتماعی دانشجویان و تشکل های مختلف دانشجویی در چارچوب قانون اظهار داشت: هم اکنون فضای سیاسی کشور شرایط خاص و حساسی را پشت سر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فرهنگی وزارت علوم با نمایندگان تشکل های دانشجویی دیدار کرد

مدیرکل فرهنگی وزارت علوم با نمایندگان تشکل های دانشجویی دیدار کرد