مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-03سياسي

اولین نمایشگاه پایگاه های نمونه اسوه در سنندج برپا شد


اولین نمایشگاه استانی پایگاه های نمونه اسوه با همت معاونت بسیج مساجد محلات سپاه بیت المقدس در محوطه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سنندج افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اولین نمایشگاه استانی پایگاه های نمونه اسوه با همت معاونت بسیج مساجد محلات سپاه بیت المقدس در محوطف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سنندج افتتاح شد.

معاون بسیج محلات استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس، هدف از برپایی این نمایشگاه را نمایش دستاوردهای یک ساله پایگاه مقاومت عنوان کرد.

مهدی بنده مرادی اظهارکرد: عملکرد یک ساله پایگاه های مقاومت بسیج در 20 غرفه در معرض نمایش قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول که در تاریخ سوم خرداد برگزار شد تمام پایگاه های مقاومت بسیج محلات شرکت داشتند اظهار کرد: در این نمایشگاه از تعداد هزار و 241 پایگاه تعداد 726 پایگاه امتیازات لازم را کسب کردند که بر اساس شیوه نامه 15 درصد پایگاه باید مورد تقدیر قرار می گرفت.

به گفته بنده مرادی، در مرحله استانی نیز 20 پایگاه مقاومت از شهرستان های دیواندره، بیجار، قروه، کامیاران و سنندج شرکت کردند.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه ها را رقابت سالم و سازنده جهت ارتقاء پایگاه ها، ارائه الگوی برتر و اعتلای پایگاه های مقاومت بسیج و تحقق محلات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نمایشگاه پایگاه های نمونه اسوه در سنندج برپا شد

اولین نمایشگاه پایگاه های نمونه اسوه در سنندج برپا شد