مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:422022-10-03سياسي

نباید به دست دشمنان گزک بدهیم/دشمن می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد


ما در کشور مشکلاتی داریم که قطعا دولتمردان به آن واقف هستند، اما آن چیزی که مهم است، شیطنت دشمن در این بین است و اینکه می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرد.

- حسن ترخوانه، هنرمند زنجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره اتفاقات اخیر رخ داده در کشور اظهار داشت: ما در کشور مشکلاتی داریم که قطعا دولتمردان به آن واقف هستند، اما آن چیزی که مهم است، شیطنت دشمن در این بین است و اینکه می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرد.

نقاش زنجانی با اشاره به اینکه شیطنت دشمن بارها تکرار شده و ما در این زمینه طی سال های قبل هم تجربه اقدامات و توطئه های دشمنان را داشتیم، افزود: اما نظام برای اینکه به این مرحله برسد، هزاران هزار شهید داده است.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان باید مشکلات کشور را بفهمند و دنبال حل آن باشند، تصریح کرد: به مسؤولان توصیه می کنیم ریشه مشکلات را پیدا کنند، حال می خواهد حجاب اقتصاد یا هر چیز دیگری باشد.

ترخوانه با اشاره به اینکه دولت باید پاسخگوی مردم در زمینه های مختلف باشند، بیان کرد: بهای پایداری این نظام خون شهدایی است که داده ایم، پس باید برای آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نباید قصور یک مسئول در یک بخش را به پای کل نظام بنویسیم، بیان کرد: اینجا کشور و مملکت ماست، پس باید برای موفقیت آن تلاش کنیم نه اینکه گزک دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به دست دشمنان گزک بدهیم/دشمن می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد

نباید به دست دشمنان گزک بدهیم/دشمن می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد