مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:422022-10-03اقتصادي

افزایش کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان کشوری


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از بهبود کمک هزینه سفر بازنشستگان این صندوق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمود مرتضایی فرد،مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به درخواست بازنشستگان مبنی بر افزایش کمک هزینه و تخصیص وام به سفرهای بازنشستگی، گفت: برای رفاه حال و ایجاد انگیزه در میان بازنشستگان عزیز، کمک هزینه سفر بازنشستگان کشوری برای سایر مقاصد بجز مشهد مقدس از 500 هزار به 700 هزار تومان برای هر شماره دفترکل افزایش یافت.

  وی افزود: بازنشستگان متقاضی سفر از استان های غیرهمجوار به مقصد مشهد مقدس، (به جز 5 استان مبدأ خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و گلستان)، می توانند به ازای هر نفر و تا سقف دو نفر از کمک هزینه یک میلیون تومانی صندوق بهره مند شوند.

  مرتضایی فرد با اشاره به اینکه از 15مرداد تا پایان شهریور امسال بیش از 716 نفر بازنشسته و همراه تورهای این صندوق را رزرو کرده اند، گفت: در این مدت، 472 بازنشسته و همراه از تورها استفاده کرده و مابقی درحال استفاده از آنها هستند.

به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، تورهای تعریف این صندوق در دوره زمانی مورد بررسی، آبدرمانی محلات، کیش، مشهد، گیلان و سرعین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان کشوری

افزایش کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان کشوری