مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:372022-10-03سياسي

مستندساز خوزستانی: برخی سلبریتی ها نان انقلاب را خوردند اما علیه آن اقدام کردند


 هنر همیشه دست مایه ی بشر برای بازنمود ابعاد پنهان روحی و هم چنین نوعی جامعه شناسی خلاقانه در مواجهه با بی عدالتی ها و ناهنجاری های اجتماعی بود.

هنر، راهی برای تبیین و فریاد است.

اولین هنرمندان، پدران تاریخی ما بودند؛ کسانی که خودشان را با حکاکی شکارهایشان بر دیواره ی غارها فریاد زدند اما امروزه تعابیر هنر و هنرمند در ابعادی تا سخیف ترین حالات ممکن و غیرممکنش تنزل پیدا کرده است.

هنرمندی که می تواند شکوه حقیقت و زیبایی دین حمایت کننده ای چون اسلام را به زنان نشان دهد با تراشیدن موی سر، با کشف حجاب و با عریانی درصدد است که نشان دهد آزاد شده و تمام رنج های زن ایرانی از دین پیامبر رحمت الهی است، پیامبری که رسالتش با نجات دختران از گورهای جاهلیت آغاز شد، پیامبری که می گوید زن می تواند به طفل نوزادش شیر ندهد و حتی اگر مایل بود برای شیر دادنش هزینه بگیرد! پیامبری که خداوند به او دختری بخشید و او آن را خیر کثیر نامید و حال یک هزار و چند صد سال بعد، قرآن همین پیامبر مهربانی ها به نام هنر و هنرمند و به کام شیاطین، به آتش کشیده می شود.

امیر طرفیانی، مستندساز و هنرمند خوزستانی می گوید: وقتی این ها می آیند قرآنی را که میلیاردها انسان آن را قبول دارند می سوزانند دیگر کاری به حجاب ندارند، اینجا حجاب یک بهانه است و اصل نظام نشانه رفته، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندساز خوزستانی: برخی سلبریتی ها نان انقلاب را خوردند اما علیه آن اقدام کردند

مستندساز خوزستانی: برخی سلبریتی ها نان انقلاب را خوردند اما علیه آن اقدام کردند