مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:372022-10-03اجتماعي

طرح «همیار پلیس» در مدارس چهارمحال و بختیاری اجرا می شود


رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: طرح «همیار پلیس» نهایتاً تا دو هفته دیگر در مدارس ابتدایی استان اجرا می شود که اولویت اجرای طرح با مدارسی است که در خیابان اصلی واقع و مدیران آن ها همکاری بهتری با مجموعه راهور داشته باشند.

- ایرج حسین پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح همیار پلیس نهایتاً تا دو هفته دیگر در مدارس چهارمحال و بختیاری اجرا می شود که اولویت اجرای طرح با مدارسی است که در خیابان اصلی واقع هستند و مدیران آن ها همکاری بهتری با مجموعه راهور دارند.

رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح نیازمند خرید اقلامی از جمله تابلو ایست و جلیقه متحدالشکل و آموزش دانش آموزان است که نیروهای راهور در مدارس اولویت دار قوانین را به کودکان آموزش می دهند.

وی ادامه داد: البته برخی مدارس که در خیابان اصلی هستند و خطر بیشتری دانش آموزان را تهدید می کند مانند مدرسه حضرت زینب(س) واقع در خیابان فارابی علاوه بر همیار پلیس، بابای مدرسه و نیروهای راهور برای کنترل اتومبیل ها جلوی درب مدرسه حاضر می شوند.

حسین پور اظهار داشت: از آنجایی که پلیس راهور با کمبود نیروی انسانی مواجه است و قوانین را باید از کودکی به فرزندان آموزش دهیم لذا از پتانسیل مدارس برای طرح همیار پلیس به منظور کاهش ترافیک و تصادفات دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «همیار پلیس» در مدارس چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

طرح «همیار پلیس» در مدارس چهارمحال و بختیاری اجرا می شود