مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:372022-10-03اقتصادي

بیش از 78 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع دستی بوشهر رسید


معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال پرداخت 131 فقره تسهیلات بانکی برای 151 نفر اشتغال زایی به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، لیلا رحیمی معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه در نیمه نخست امسال با پرداخت 131 فقره تسهیلات بانکی به میزان 78میلیارد و 100 میلیون ریال صنایع دستی در این استان رونق گرفته و برای 151 نفر اشتغال زایی به همراه داشته است، اظهار داشت: از این میزان، 61 میلیارد و 600 میلیون ریال در قالب تسهیلات مستقل به 126 نفر پرداخت شد و به پنج پرونده نیز 16 میلیارد و 500 میلیون ریال به عنوان تسهیلات پشتیبان پرداخت شده است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: این تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد پرداخت می شود و تاثیر بالایی در تجهیز  و توسعه کارگاه های خرد صنایع دستی در استان بوشهر داشته است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به افراد شاغل و فعال در عرصه صنایع دستی پرداخت می شود، ادامه داد: تسهیلات مستقل به یک نفر اختصاص می یابد و در مورد وام پیشتیبان مشارکت و اشتغال دست کم سه تا پنج نفر الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 78 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع دستی بوشهر رسید

بیش از 78 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع دستی بوشهر رسید