مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:322022-10-03سياسي

آمادگی ایران خودرو برای عبور از استانداردهای سخت گیرانه


قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در آینده استانداردهای سختگیرانه ای درباره مصرف سوخت و آلایندگی خودروها خواهیم داشت که ایران خودرو از هم اکنون خود را با استانداردها و قوانین مترقی هم سو می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- کیانوش پورمجیب با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از سالن موتورسازی ایران خودرو و محصول موتور ملی در سال 1389 و رهنمودهای ایشان به دولت، مجلس و صنعت کشور برای افزایش تیراژ تولید این موتور گفت: در دوره مدیریت کنونی، التزام عملی برای تسریع در تحقق اهداف ایجاد شده و آرزوی دیرینه ایران خودرو و صنعت خودرو کشور درخصوص افزایش تیراژ تولید موتور ملی از 500 دستگاه در سال گذشته به هزار دستگاه محقق شده است.

وی با بیان این که این دستاورد حاصل همدلی و همراهی شبکه تامین و مجموعه کارکنان ایران خودرو است، گفت: برای ارتقای موتور ملی اقدامات عملیاتی مهمی انجام داده ایم که مهم ترین آن کاهش یک و نیم لیتری مصرف سوخت این موتور نسبت به سال ابتدایی تولید آن است.

پورمجیب تصریح کرد: در حال حاضر موتور ملی EF7 به یورو پنج ارتقا یافته و به سامانه توربوشارژ مجهز شده است.

وی با بیان این که علاوه بر رشد کمی، ارتقای کیفیت موتورها را نیز رقم زده ایم، گفت: در سال های اخیر اقدامات موثری در ارتقای موتورهای ایران خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران خودرو برای عبور از استانداردهای سخت گیرانه

آمادگی ایران خودرو برای عبور از استانداردهای سخت گیرانه