مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:222022-10-03اجتماعي

محدودیت ترافیکی جاده های پرتردد/ محور کندوان 2 روز آینده یک طرفه می شود


در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه تردد از ساعت 16: - علی اکبر آشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ی کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور کندوان مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال اظهار داشت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده های سیاه بیشه و مکارود نشان می دهد.

وی از تردد روان در مسیر رفت و برگشت  محور های هراز و  فیروزکوه ، همچنین آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران-شمال خبر داد.

* ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین-کرج-تهران و ساوه-تهران وی درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده های کشور بیان کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و حدفاصل شهرک جهان نما تا گرمدره و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران محدوده احمدآباد مستوفی گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ترافیکی جاده های پرتردد/ محور کندوان 2 روز آینده یک طرفه می شود

محدودیت ترافیکی جاده های پرتردد/ محور کندوان 2 روز آینده یک طرفه می شود