مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-03ورزشي

برخی سلبریتی ها که زیر سایه جمهوری اسلامی رشد کردند، نمک خوردند و نمکدان شکستند


برخی سلبریتی ها که زیر سایه جمهوری اسلامی رشد کردند، در حوادث اخیر نمک خورده و نمکدان شکستند که باید قوه قضاییه برخورد لازم را با آنها داشته باشد.

- جمشید قاسمی تحلیگر مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تاکید بر برخورد قوه قضاییه با سلبریتی هایی که در حوادث اخیر دنبال ایجاد دودستگی در کشور و آشوب بودند اظهار کرد: یکی از ملزومات بصیرت در جامعه اسلامی شناخت خواص اثرگذار است که این خواص ممکن است ورزشکار، هنرمند، استاد دانشگاه، مجری صدا و سیما، خواننده یا.

باشد که عده ای هم طرفدار آنها هستند.

وی ادامه داد: برخی اوقات مسائلی که در کشور اتفاق می افتد، فکر می کنیم مخصوص کشور ماست و این دید درستی نیست بلکه باید افق دید خود را بالا ببریم و تحلیل مسائل را به درستی داشته باشیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد: طی 43 سال انقلاب اسلامی، سه چهارم دولت ها یعنی حدود 30 سال دولت هایی با تفکر غیر انقلابی در راس کشور بودند و چون در کارهای فرهنگی، سینمایی و هنری مجری کار دولت است، این تفکر دولت ها در سلبریتی ها نیز تقویت شده و باعث شد هم از نظر مالی فربه شوند و هم تفکر نادرستی پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه پول های سلبریتی ها با وجود مردم است و اعتبار آنها نیز محصول رسانه ملی است افزود: این مردم بودند که باعث شدند آنها چهره ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سلبریتی ها که زیر سایه جمهوری اسلامی رشد کردند، نمک خوردند و نمکدان شکستند

برخی سلبریتی ها که زیر سایه جمهوری اسلامی رشد کردند، نمک خوردند و نمکدان شکستند