مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:472022-10-03سياسي

مجلس از خانواده مهسا امینی دعوت کرد


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه مجلس و دولت با جدیت پرونده فوت مهسا امینی را بررسی می کنند، گفت: از خانواده امینی دعوت کردیم برای بیان اظهارات خود به مجلس بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد صالح جوکار با اشاره به ماموریت رییس مجلس به کمیسیون امور داخلی برای بررسی پرونده فوت خانم امینی گفت: کمیسیون امورداخلی در این راستا گزارش کامل در مورد پرونده فوت خانم امینی را از فرمانده انتظامی و پزشک قانونی اخذ کرده و ماموران اورژانس هم مشاهدات خود را به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارائه دادند، علاوه بر این فیلم 33 دقیقه ای مرحومه امینی از زمان بازداشت تا حضور در مرکز انتظامی و اعزام به بیمارستان در کمیسیون امورداخلی مورد بازبینی دقیق قرار گرفته است.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اضافه کرد: از خانواده امینی دعوت کردیم برای بیان اظهارات خود به کمیسیون شوراها بیایند و مقرر شد که امکانات ایاب و ذهاب و اسکان در تهران برای خانواده امینی فراهم شود، زیرا این اظهارات می تواند برای روشن شدن این پرونده تاثیرات مثبتی داشته باشد.

جوکار تصریح کرد: گزارشات مکتوب پزشکی قانونی در مورد سم شناسی و پاتولوژی باید به صورت مکتوب به کمیسیون امور داخلی کشور و شورها اعلام شود تا بعد از جمع بندی این پرونده نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از خانواده مهسا امینی دعوت کرد

مجلس از خانواده مهسا امینی دعوت کرد