مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:272022-10-03اقتصادي

توزیع 1900 تن سیمان رایگان برای ساخت مسکن محرومان در زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از توزیع بیش از یک هزار و 900 تن سیمان رایگان برای ساخت مسکن محرومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان امروز در بازدید از مراحل ساخت مسکن محرومان اظهار کرد: برای ساخت مسکن محرومان و نیازمندان تفاهم نامه ای، بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برای ساخت 20 هزار واحد مسکونی در کشور منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: سهمیه استان زنجان از ساخت این واحدها 507 واحد است که 100 درصد متقاضیان به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی و عقد قرارداد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از 507 نفر سهمیه استان 480 نفر شروع به احداث واحدهای مسکونی کرده اند، تصریح کرد: تسهیلات  پرداختی به متقاضیان شامل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی مطابق با اعتبار ابلاغی، پرداخت 500 میلیون ریال بلاعوض ، 10 تن سیمان و 2 تن میلگرد رایگان برای هر واحد مسکن روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: جمع کل سهمیه سیمان استان زنجان 5 هزار و 70 تن است که یک هزار و 900  تن در فاز اول و دوم به استان تخصیص و توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1900 تن سیمان رایگان برای ساخت مسکن محرومان در زنجان

توزیع 1900 تن سیمان رایگان برای ساخت مسکن محرومان در زنجان