مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-03سياسي

شهید احمد احمدی: اسلام و محبت اهل بیت(ع) ما را در کنار یکدیگر جمع کرده است


در وصیت نامه شهید احمد احمدی می خوانید: در هر مکانی هر کجا که باشیم در ایران و یا جای دیگر، در عراق و یا مکانی دیگر، اسلام ما را در کنار یکدیگر جمع کرده است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهید احمد احمدی در تاریخ بیست و یکم فروردین ماه 1328 در شهر بوشهر و در می خواهیم؟ به گونه ای که واقعا از یاران امام حسین(ع) در دنیا و آخرت باشیم؟ اگر این گونه است باید در این دنیا در مسیر امام حسین(ع) حرکت کنیم و هر کاری که ایشان انجام دادند، انجام دهیم و قدم به قدم در پشت سر ایشان حرکت نماییم تا در آخرت نیز با او باشیم، با یاوران ایشان در اعلی علّیین، در بهشت خداوند سبحان.

خواهران و برادران عزیزم: من این ها را می گویم و نمی دانم آیا آنچه که می گویم حقیت است یا خیر؟ و آیا واقعا از قلبم برخاسته است؟ این ها را نمی دانم، خداوند متعال خود می داند.

اما من امیدوارم که یک روز دیر یا زود، شهید شوم و به برادرانم که در ایمان و شهادت از من سبقت گرفته اند ملحق شوم.

چند روز پیش ده تن از برادرانمان که در رأس آنها حاج ابوصالح و سید ابوحسین هاشمی و دیگران بودند به شهادت رسیدند و به آن درجه رفیع دست یافتند و به نزد امام حسین(ع) شتافتند تا به ایشان بگویند: ما هنگامی که در دعاها می گفتیم: اللهم ارزقنی الشهاده مع الحسین، اللهم وفقنی للأخذ بثآر الحسین مع امام منصور من ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید احمد احمدی: اسلام و محبت اهل بیت(ع) ما را در کنار یکدیگر جمع کرده است

شهید احمد احمدی: اسلام و محبت اهل بیت(ع) ما را در کنار یکدیگر جمع کرده است