مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-03سياسي

دشمنان تجزیه ایران را می خواهند/ایران قدرتمند است و باید قدرتمند بماند


رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه آنچه دشمنان برای ایران می خواهند چیزی جز تجزیه ایران نیست، گفت: اگر امثال شهید پیرمحمدی نبودند امروز ایران یک پارچه را نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار منصور عزتی، از فرماندهان دفاع مقدس در یادواره شهید مهدی پیرمحمدی اظهار داشت: جنگ همواره یک حادثه تلخ و ناگوار بوده است، اما همواره مردم ایران از حوادث سربلند بیرون آمده اند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به ارزشمند بودن جان برای انسان و اینکه انسان باید هدف والایی داشته باشد تا از جان خود بگذرد، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به اینکه قهرمان نسازیم بلکه قهرمان های خود را بشناسیم، بیان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یک قهرمان بودند و یکی از این قهرمان ها مهدی پیر محمدی بود.

سردار عزتی با اشاره به اینکه صدام خود را برای جشن 10 روزه در تهران آماده کرده بود، ادامه داد: همین دشمن در سی و چندمین روز جنگ سعی داشت با فشار جهانی آتش بس اعلام کند.

فرمانده دوان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه امثال شهید مهدی پیرمحمدی و قامت بیات ها نماد صبر و استقامت در جنگ بودند، اظهار کرد: از ارزش های و دلاورمردی های این قهرمانان کم گفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان تجزیه ایران را می خواهند/ایران قدرتمند است و باید قدرتمند بماند

دشمنان تجزیه ایران را می خواهند/ایران قدرتمند است و باید قدرتمند بماند