مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-03سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنها راه حفظ انقلاب اسلامی است


عضو مؤسسه روایت سیره شهدا، با بیان این که شهدا نماد ایستادگی و مظهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی هستند، گفت: شهدا عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا محقق کردند و امروز امنیت حاکم در جامعه محصول فداکاری و اخلاص شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بهاباد، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری شب گذشته در یادواره شهدای معلمان خود بهتر راه و مسیر را تشخیص دادند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهدا به ما می گویند اولین گام بصیرت این است که اگر نمی دانید بپرسید، امروز فتنه چقدر از نوجوانان ما را به خاطر ندانستن آنها ضربه فنی کرد.

ماندگاری اطاعت از ولی فقیه را عامل دوم بصیرت شهدا دانست و بیان کرد: دومین اسباب بصیرت شهدا این بود که فهمیدند تنها راه صراط مستقیم اطاعت از ولی فقیه است؛ ما در انقلاب مسئول کم نداشتیم که از مسیر ولایت خارج و شده و با وجود خدمات زیاد خود را به گمراهی کشانده است.

وی با بیان این که شهدا بصیرت داشتند و راهی را که انتخاب کرده بودند آگاهانه و بصیرانه بود، تصریح کرد: افراد بی بصیرت نمی توانند تشخیص درستی داشته باشند و این تشخیص نیاز اصلی امروز جامعه ماست.

عضو هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: شهدا در مسیر سعادت و صعود بر بلندای افتخار و مردانگی از اخبار آسمانی بهره بردند؛ ترک محرمات و انجام واجبات از ویژگی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنها راه حفظ انقلاب اسلامی است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنها راه حفظ انقلاب اسلامی است