مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 08:472022-10-03سياسي

مرکز همایش های بین المللی اصفهان تکمیل می شود


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با تعیین پیمانکارهای مربوط 3 سالن جنبی و سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی اصفهان به مبلغ بیش از 89 میلیارد تومان تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان  در گفت وگوی خبری پس از پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورا با تبریک هفته واگذاری دو ملک داشتیم که پس از بررسی های صورت گرفته، با رقم بالغ بر 21 میلیارد تومان مصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: لایحه مبالغ پیشنهادی بهره برداری از بازار گل و گیاه همدانیان امروز بررسی شد که پس از بررسی در کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری این لایحه در صحن مطرح شد و به تصویب رسید.

صالحی با بیان اینکه تعیین پیمانکارهای مربوط به تکمیل 3 سالن جنبی و سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی اصفهان به مبلغ بیش از 89 میلیارد تومان نیز در این جلسه شورا بررسی شد، عنوان کرد: مقرر شد باقی مانده اقدامات در این سالن ها انجام و شرایط با خرید و نصب تجهیزات نهایی، برای بهره برداری فراهم شود؛ این لایحه نیز با بحث های مفصل مورد ارزیابی قرار گرفت و به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید.

انتهای پیام/63088/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز همایش های بین المللی اصفهان تکمیل می شود

مرکز همایش های بین المللی اصفهان تکمیل می شود