مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 08:472022-10-03اقتصادي

سرمایه گذاری 9760 میلیارد ریالی در گردشگری استان مرکزی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: 9هزار و 760 میلیارد ریال در یک سال گذشته در حوزه گردشگری استان مرکزی سرمایه گذاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید حسن حسینی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان مرکزی اظهار کرد:  9 هزار و 760 میلیارد ریال در یک سال گذشته در حوزه گردشگری استان مرکزی سرمایه گذاری شده که این میزان سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی پی گرفته شده و با وجود فضای تحریمی و تهدیدات تحریم، مجموع سرمایه گذاری های داخلی و خارجی قابل قبول بود و پیش بینی می شود که 1113 فرصت شغلی ایجاد کند.

وی افزود: 56 مجوز تاسیسات گردشگری در طول سال گذشته برای مجتمع گردشگری، هتل، متل، مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری، سفره خانه سنتی، تاسیسات اقامتی و پذیرایی بین راهی،  خانه مسافر و اقامتگاه بوم گردی در استان مرکزی صادر شده است.

  حسینی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته برای  350 فراگیر دوره های کوتاه مدت  آزمون جامع گردشگری برگزار شد و 8 مورد آزمون مصاحبه زبان انگلیسی برای متقاضیان دوره های گردشگری برگزار شده است، افزود: مصاحبه تخصصی برای متقاضیان صدور کارت راهنمایان به تعداد 5 جلسه برای 40 متقاضی برگزار شد و گواهینامه برای تمام متقاضیان پذیرفته شده در آزمون های برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 9760 میلیارد ریالی در گردشگری استان مرکزی

سرمایه گذاری 9760 میلیارد ریالی در گردشگری استان مرکزی