مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 08:322022-10-03سياسي

جریان های تجزیه طلب و برخی سلبریتی ها در اغتشاشات نقاب از چهره برداشتند


رییس دانشگاه پیام نور در آذربایجان شرقی گفت: یکی از برکات این آشوب ها نمایان شدن چهره هایی است که عشق و علاقه آنها به کشورشان تمام شدنی نیست و بدخواهان و برخی سلبریتی ها نیز نقاب از چهره برداشتند.

- میکاییل جمال پور رییس دانشگاه پیام نور در آذربایجان شرقی  در کفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به ویژگی و شاخص های جوامعی که بر اساس دموکراسی اداره می شوند، اظهار کرد: یکی از شاخص های مهم جوامع باز یا جوامعی که بر مبنای آزادی و دموکراسی اداره می شوند وجود نقد و اعتراض است، در حالی که در جوامع بسته به شهروندان اجازه نقد و اعتراض داده نمی شود.

وی ادامه داد: در کشور ما هرچند وقت صدای نقد و اعتراض به گوش می رسد و این نشان از آزاد بودن جامعه ما و اعتناء به آزادی و جمهوریت است.

در هیچ کشوری آشوب و اغتشاشی به نتیجه نرسیده است هیات علمی دانشگاه های آذربایجان شرقی با تاکید براینکه موضوع نقد و اعتراض با شورش و تخریب متفاوت است، خاطرنشان کرد: شیوه بیان نقد و اعتراض در جوامع مختلف متفاوت است و آنچه که جوامع پیشرفته را متمایز می کند اینکه نقد و اعتراض معقولانه و نتیجه بخش باشد، نقد نباید به شورش و اغتشاش منتهی شود چرا که آشوب و شورش باعث متضرر شدن جامعه شده و انسان های منصف، صادق و منتقد را دچار ناامیدی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان های تجزیه طلب و برخی سلبریتی ها در اغتشاشات نقاب از چهره برداشتند

جریان های تجزیه طلب و برخی سلبریتی ها در اغتشاشات نقاب از چهره برداشتند