مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 08:222022-10-03دانش

کلاس های دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی مجازی شد


دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که کلیه کلاس های درس دانشگاه صنعتی شریف از امروز دوشنبه مورخ 11 مهر تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بنا بر تصمیم هیئت رییسه دانشگاه صنعتی شریف، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که با توجه به وقایع اخیر و ضرورت محافظت از دانشجویان و کاهش نگرانی ها، کلیه کلاس های درس از روز دوشنبه مورخ 11 مهرماه به صورت مجازی برگزار می شود.

در این ایام، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.

حضور وزیر علوم در دانشگاه شریف و گفتگو با دانشجویان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی اتفاقات دیروز دانشگاه شریف در این مرکز آموزشی حاضر شد و با دانشجویان گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل حوالی ساعت 7 شب به همراه تعدادی ار مسئولان وزارت علوم و مسئولان دانشگاه شریف در این مرکز آموزشی حاضر شد و برای آرام کردن شرایط این دانشگاه با دانشجویان این مرکز گفتگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی مجازی شد

کلاس های دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی مجازی شد