مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 07:122022-10-03بين الملل

آلمان سفیر روسیه را احضار کرد


وزارت امور خارجه آلمان از احضار سفیر روسیه در این کشور به دلیل اقدام مسکو در الحاق مناطق جدید به خاک خود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهرر از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه آلمان از احضار سرگی نیچایف سفیر روسیه به دلیل الحاق مناطق جدید به روسیه خبر داد.

طبق اعلام وزارت امور خارجه آلمان، نیچایف روز یکشنبه به دلیل همه پرسی هایی که روسیه در دونباس در شرق اوکراین برگزار کرد، احضار گردید.

این در حالی است که ویاچسلا ولودین رییس دومای دولتی روسیه روز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد که دوماً فردا دوشنبه پیش نویس قانون اساسی و تصویب معاهدات برای مناطق جدید را بررسی خواهد کرد.

رییس دومای دولتی روسیه در مصاحبه ای با پاول زاروبین در برنامه مسکو- کرملین- پوتین در این باره گفت: فردا ما اصلاحیه هایی در قوانین اساسی و همچنین تصویب معاهدات بین المللی را بررسی خواهیم کرد.

در بیانیه هایی که در وبگاه دادگاه قانون اساسی روسیه منتشر شده، آمده است که دادگاه معاهدات مربوط به پذیرش دونتسک و لوهانسک به روسیه و همچنین مناطق زاپروژیا و خرسون را مطابق با قانون اساسی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته است.

لازم به ذکر است که همه پرسی برای پیوستن 4 منطقه مذکور، از هفته گذشته آغاز شد و سه شنبه پیش به اتمام رسید و پس از رأی موافق اکثریت قریب به اتفاق شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان سفیر روسیه را احضار کرد

آلمان سفیر روسیه را احضار کرد