مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 06:372022-10-03سياسي

نویسنده همدانی: برخی سلبریتی ها با واژه ها امنیت مردم را گلوله باران کردند


مونا اسکندری، نویسنده ادبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان درباره وقایع اخیر اظهار کرد: همانطور که اعتقاد داریم، اسلام دین انسانیت است و آخرین دینی است که برای بشریت آمده، به همان میزان هم یقین داریم که همه نیازهای انسان ها را برطرف می کند.

وی افزود: دین مبین اسلام موافق خشونت نیست اما برای تأمین امنیت انسان و دفاع از جان و میهن دستور به دفاع و مقابله داده است، ما در هیچ کجای دین نداریم که حمله به کشور دیگری را تشویق کند و استعمار و ظلم به مردم دیگر را تأیید کند.

این نویسنده و فعال فرهنگی تصریح کرد: مسلمان نباید تحت سایه اجنبی برود و زیر سیطره کشور بیگانه قرار گیرد، یعنی عزت و حمیت مسلمان را طلب می کند ضمن اینکه همه این موارد در فرهنگ ایرانی ریشه دارد.

  اسکندری ادامه داد: در جریان رییسعلی دلواری، ستارخان، امیرکبیر یا دیگر قهرمانان این وطن این مسأله را می بینیم یا در دوران انقلاب اسلامی نیز می بینیم که افرادی حاضر به پذیرش ظلم نیستند و دست به دفاع از خود می زنند.

وی با بیان اینکه وقتی دزدی از دیوار خانه ای بالا رود، یا فردی به عزیز آدمی حمله کند افراد حتما دفاع می کنند و اگر این کار را نکنیم انسانیت و غیرت ما زیر سوال می رود گفت: تمام کشورها و ممالک برای حفظ امنیت کشور خود قوانینی دارند، نیروی مسلح دارند و دائم خود را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده همدانی: برخی سلبریتی ها با واژه ها امنیت مردم را گلوله باران کردند

نویسنده همدانی: برخی سلبریتی ها با واژه ها امنیت مردم را گلوله باران کردند