مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 01:022022-10-02سياسي

کسانی که اوایل انقلاب کُردها را می سوزاندند امروز دلسوز مردم شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی شامگاه یکشنبه در همایش متنفذین، نخبگان و اقشار شهرستان سنندج در مجتمع فرهنگی هنری فجر با تبریک ماه ربیع، اظهار کرد: پیامبر برای گسترش دین اسلام خانه و کاشانه اش را از دست داد و حتی به غار ثور پناه برد، در جنگ احد عن قریب بود که جان شیرینش را از دست دهد، حمزه سیدالشهدا را از دست داد و سفیرش را به می شوند.

سردار حسینی اذعان کرد: دشمنان به دنبال به خطرانداختن امنیت کشور هستند و برای این موضوع از همه ابزارها و امکانات رسانه ای استفاده می کنند، کسانی که در سال های اولیه انقلاب بسیاری از مردمان کُرد و حتی ماموستاهای ما را به شهادت می رساندند و یا آنها را به آتش می کشیدند، حالا داعیه دار پشتیبانی و دلسوزی همین مردم شده اند در حالیکه جنایات آنها هنوز در اذهان مردم وجود دارد.

سردار حسینی تصریح کرد: خواص در این مدت باید حرف بزنند، روشنگری کنند و اهداف و رویکردهای خصمانه جنایتکاران را برای مردم و جوانان تبیین کنند که فریب نخورند.

وی عنوان کرد: حجاب و پوشش اسلامی و قرآن مربوط به خداوند است و آنهایی که اسلام را مورد حمله قرار می دهند ما نباید در برابر آنها کوتاه بیاییم و روشنگری در این زمینه وظیفه خواص و نخبگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که اوایل انقلاب کُردها را می سوزاندند امروز دلسوز مردم شده اند

کسانی که اوایل انقلاب کُردها را می سوزاندند امروز دلسوز مردم شده اند