مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 00:072022-10-02سياسي

پروژه تجزیه ایران به جایی نمی رسد/ جوانان به لایه های پنهان آشوب ها توجه کنند


یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی می گوید: پروژه تجزیه ایران که دشمنان کشورمان این روزها آن را پیگیری می کنند، به جایی نمی رسد.

- مرتضی کشمیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به اغتشاشات و آشوب های اخیر در برخی نقاط کشور اظهار کرد: دشمن از سال های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره پروژه تجزیه ایران را به اشکال مختلف پیگیری کرده است.

وی بیان کرد: دشمنان کشورمان این روزها نیز این پروژه را برای تکه تکه کردن ایران پیگیری می کنند؛ اما باید بدانند که اقدامات آنها به جایی نمی رسد.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره به دخالت قدرت های جهانی در آشوب های داخلی و تحریک جوانان و نوجوانان به اغتشاش در کشور اظهار کرد: در سال های اخیر، همواره شاهد رویارویی و کودکان بی دفاع را برابر دیدگان جهانیان و امت اسلام در هاله ای از حجاب قرار دهند.

کشمیر با تأکید بر اینکه ولیعهد سعودی ها می خواهد جنایات عربستان در منطقه را با تقویت آشوب های داخلی در ایران، تشدید فعالیت های رسانه ای علیه نظام اسلامی، حملات لفظی و تهمت زنی به ایران توجیه کند، تصریح کرد: جبهه غربی-عربی- عبری امروز می خواهد شکست خود را در بخش های مختلف بپوشاند و بهترین راه برای این امر، ایجاد ناامنی در ایران یکپارچه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تجزیه ایران به جایی نمی رسد/ جوانان به لایه های پنهان آشوب ها توجه کنند

پروژه تجزیه ایران به جایی نمی رسد/ جوانان به لایه های پنهان آشوب ها توجه کنند