مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 23:422022-10-02سياسي

فتنه گری با ارائه مستندات برای مردم بازگو شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: باید در جهاد تبیین با ارائه مستندات، فتنه گری دشمن را برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بازگو کنیم تا فریب دشمن را نخورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در دیدار مدیرکل جدید و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: یک غده سرطانی و منبع فساد که مانع بزرگی سر راه بشر قرار دارد و از محاسبات پی می برید که آن اندیشه، فرهنگ و سیاست غرب و قاره اروپا است.

وی بیان کرد: از 400 سال قبل که اروپایی ها وارد صحنه استعمار شدند اولین قدمی که بعد از حضور بعضی کشورهای اروپایی در غرب آسیا برداشتند، حضورشان در قاره آمریکا بود که افسانه هایی ساختند در حالی که واقعیت چیز دیگری است، قاره آمریکا تمدن و جمعیت داشت و کشف شده بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: به طوری که در آماری بین 60 میلیون تا 80 میلیون مردم بومی آمریکا را از بین بردند و بر سنگ قبر آنها ایالات متحده را بنا کردند؛ بعدها در قاره آسیا رسما به تصرف پرداختند و هرجا رفتند فساد کردند لذا ابزار پیروزی آنها فساد است، از مواد مخدر گرفته تا منکرات و با اندیشه اصالت لذت و اقتصاد، ویران کردن شهرها و انواع سوء استفاده ها از ابزار غرب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه گری با ارائه مستندات برای مردم بازگو شود

فتنه گری با ارائه مستندات برای مردم بازگو شود