مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 23:272022-10-02سياسي

5 قطار ترانزیتی روسیه در راه ایران


5 قطار دیگر نیز از روسیه و از ایستگاه سولین کامز بارگیری شده و در مسیر ایران در حال سیر است که این موضوع نویدبخش ترانزیتی پیوسته برای کشورمان است.

- مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ورود 2 قطار ترانزیتی روسیه به ایران گفت: 5 قطار دیگر از روسیه بارگیری شده و در مسیر ایران در حال سیر است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، سید میعاد صالحی با یادآوری این که دولت سیزدهم در ادامه دیپلماسی حمل ونقل فعال که در پیش گرفته، موضوع ترانزیت را در اولویت نخست خود در حوزه حمل ونقل ریلی قرار داده است، اظهار کرد: تاکنون با کشور های همسایه که امکان همکاری ریلی و ترانزیتی وجود دارد، جلسات مختلفی را برگزار کردیم که یکی از این کشورها، کشور روسیه است.

  وی با اشاره به نخستین قطار ترانزیتی که از مبدأ روسیه و از مسیر کریدور ریلی ایران به مقصد هندوستان، سیر کرده بود، اظهار کرد: این قطار کانتینری بود و حدود 3 هزار و 800 کیلومتر را از مسکو تا سرخس طی کرده بود.

واگن هایی که با قطار در کشورمان در حال سیر هستند، فله بر است و محموله آن کود شیمیایی است.

  وی ادامه داد: 5 قطار دیگر نیز از روسیه و از ایستگاه سولین کامز بارگیری شده و در مسیر ایران در حال سیر است که این موضوع نویدبخش ترانزیتی پیوسته برای کشورمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 قطار ترانزیتی روسیه در راه ایران

5 قطار ترانزیتی روسیه در راه ایران