مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 23:222022-10-02سياسي

برخی سلبریتی ها در اغتشاشات اخیر موج سواری کردند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: سلبریتی ها با ناراحتی به وجود آمده موج سواری کردند و اغتشاشات را شعله ور ساختند.

- حجت اسلام و المسلمین محسن پرویزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه استان ایلام با بیان اینکه دشمن منتظر هر فرصت است تا بتواند هدف خود را در جامعه ما نهادینه کند گفت: سلبریتی با ناراحتی به وجود آمده موج سواری کردند و اغتشاشات را شعله ور ساختند و با سواد و آگاهی کم به خاطر منافع خود گاها بحث های سیاسی، تامین مالی و اقامت در کشور دیگر به کشور و مردم خود پشت کرده اند.

  حجت اسلام پرویزی با اشاره به اینکه در کشورمان سلبریتی هایی با بصیرت وجود دارد افزود: در کشورمان افراد مشهور داریم که مردم را با دانش و آگاهی خود به آرامش دعوت کردند و از طرف دیگر هم خواهان روشن کردند فوت خانم امینی شدند اما نگذاشتند که پازل دشمن کامل شود.

  وی در پایان گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: ما به افراد مشهوری که با بصیرت در میان مردم نفوذ کلام دارند نیاز داریم؛ این عزیزان جامعه را به آرامش دعوت کنند تا دشمن نتواند به مقصد نهایی خود برسند برای این کشور خون های زیادی ریخته شده نباید بگذاریم فداکاری و رشادت آن گلگون کفن ها پایمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سلبریتی ها در اغتشاشات اخیر موج سواری کردند

برخی سلبریتی ها در اغتشاشات اخیر موج سواری کردند