مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 22:022022-10-02سياسي

مقام حزب الله: لبنان با همکاری مقاومت به دستیابی به حقوق نفتی خود نزدیک است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که این کشور امروز به دستیابی به ثروت و حقوق نفت و گاز خود که لبنان را از بحران اقتصادی و مالی نجات دهد، - عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که این کشور با همکاری دولت و مقاومت به دستیابی به حقوق نفت و گاز خود نزدیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که این کشور امروز به دستیابی به ثروت و حقوق نفت و گاز خود که لبنان را از بحران اقتصادی و مالی نجات دهد، نزدیک است و این حاصل همکاری و تعامل مقاومت و دولت است.

شیخ قاووق در سخنانی در حسینیه شهرک حانین گفت: ورود لبنان به باشگاه تولیدکنندگان نفت و گاز یعنی آغاز خروج لبنان از بحران های معیشتی، مالی و اقتصادی و این یک اتفاق خوب و آغازی برای گشایش هایی در سطح کشور به نفع همه لبنانی هاست .

روز شنبه(دیروز) یک منبع لبنانی درباره آخرین وضعیت پرونده مذاکرات غیر مستقیم بیروت با رژیم صهیونیستی، اظهاراتی مطرح کرد و گفت که در پیشنهاد کتبی که از آمریکاییها دریافت کردیم، به همه مطالبات خود دست پیدا کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام حزب الله: لبنان با همکاری مقاومت به دستیابی به حقوق نفتی خود نزدیک است

مقام حزب الله: لبنان با همکاری مقاومت به دستیابی به حقوق نفتی خود نزدیک است