مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 19:372022-10-02اقتصادي

«منظریه» به شهرداری شهرکرد واگذار می شود


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری، شهرداری و راه و شهرسازی خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، خسرو کیانی عصر امروز در بازدید از شهرک منظریه گفت: مانور عملیاتی چندمنظوره از ابتدای تابستان با هدف ساماندهی و رفع مشکلات این شهرک آغاز شد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این عملیات بدون هزینه و با ظرفیت دستگا ه های اجرایی چهارمحال و بختیاری کلید خورد و تا رفع کامل مشکلات شهرک منظریه ادامه دارد.

وی عملیات خاکی، تسطیح و آواربرداری، جابجایی زباله، ساماندهی فضای سبز و فضای بازی و همچنین آسفالت معابر را از مهمترین بخش های این مانور برشمرد و افزود: امروز شاهد بهره برداری از بلواری هستیم که با توجه به ترافیک موجود از مهمترین خواسته های ساکنان منظریه بود.

کیانی با بیان اینکه با اجرای طرح های پدافندی آبرسانی برای شهرکرد، آب شرب منظریه هم تأمین شد، اظهار داشت: با اجرایی طرح هایی که ما را وابسته به یک حوضه آبریز نکند، آب شرب استان را برای همیشه بیمه می کنیم.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی خبر داد و گفت: براساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«منظریه» به شهرداری شهرکرد واگذار می شود

«منظریه» به شهرداری شهرکرد واگذار می شود