مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 19:272022-10-02اقتصادي

اخذ QR Code برای عرضه 8 محصول کشاورزی الزامی شد


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از الزام اخذ شناسه QR Code برای عرضه داخلی و خارجی 8 محصول کشاورزی خبر داد و گفت: این محصولات شامل 4 محصول در گلخانه و فضای باز و 4 محصول باغی است.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از شیراز، جاوید عباسی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل دریافت شناسه  QR code از طرف وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان حفظ نباتات کشور اظهار داشت: محصولات مذکور شامل فلفل دلمه ای، بادمجان، خیار، گوجه فرنگی، سیب درختی، انگور، خرما و کیوی می شود.

  این مقام مسئول با بیان این که از ابتدای آذر ماه عرضه داخلی و خارجی تنها آن دسته از محصولات زراعی و گلخانه ای مد نظر، مورد تایید سازمان حفظ نباتات است که دارای QR Code باشند، اظهار کرد: این موضوع برای محصولات باغی مورد اشاره و سایر محصولات نیز در آینده اجباری خواهد شد؛ تا پایان سال زراعی 1402-1401دریافت کد مذکور برای تمامی محصولات باغی بار گذاری شده در سامانه سماک الزامی می شود.

به گفته وی؛ بعد از تاریخ های ذکر شده صادرات این محصولات کشاورزی (گیاهی) فقط با داشتن کد شناسه QR Code امکانپذیر خواهد بود از این رو ضروری است بهره برداران و باغداران نسبت به دریافت کد از طریق سامانه سماک و سانکا اقدام کرده تا در زمان برداشت محصول با مشکل روبرو نشده و بتوانند کد دریافتی را روی محصول تولیدی الصاق نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ QR Code برای عرضه 8 محصول کشاورزی الزامی شد

اخذ QR Code برای عرضه 8 محصول کشاورزی الزامی شد