مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 18:272022-10-02ورزشي

عملیات آزمایش دوره ای و اورهال فنی تله سی یژ ناژوان انجام شد


عملیات آزمایش دوره ای و بازآماد (اورهال) فنی تله سی یژ ناژوان توسط کارکنان فنی و مهندسی شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و همکاری شرکت معتبر بین المللی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، عملیات آزمایش دوره ای و بازآماد (اورهال) فنی تله سی یژ ناژوان توسط کارکنان فنی و مهندسی شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و همکاری شرکت معتبر بین المللی انجام شد.

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در تشریح انجام این عملیات اظهارداشت: با توجه به اهمیت مبحث استاندارد در بهره برداری و ارائه خدمات به گردشگران و مردم در ابرسازه ها، در همین راستا شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی سپاهان خود را نسبت به پیگیری مداوم و انجام اقدامات لازم در این مسیر ملزم می داند.

وی افزود: اکنون در مسیر همیشگی ارتقاء کیفیت ایمنی و رعایت اصول و قواعد استاندارد، عملیات بافت کابل خط تله سی یژ ناژوان با همکاری شرکت معتبر بین المللی و عوامل فنی شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آزمایش دوره ای و اورهال فنی تله سی یژ ناژوان انجام شد

عملیات آزمایش دوره ای و اورهال فنی تله سی یژ ناژوان انجام شد