مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 17:472022-10-02سياسي

سکوت و یا همراهی برخی از سیاسیون تشدید کننده اقدامات آشوب طلبان است


دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان هرمزگان و بسیج اساتید و کارمندان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در بیانیه ای از سکوت و یا همراهی برخی از سیاسیون در روزهای اخیر انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان هرمزگان و بسیج اساتید و کارمندان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در بیانیه ای به رفتارهای شرارت بار اغتشاشگران در روزهای اخیر که با سوار شدن بر موج برخی اعتراضات، سبب آسیب های فراوانی به کشور شده اند، واکنش نشان داد.

متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم با تاسف فراوان در روزهای گذشته شاهد حوادث تلخی در کشور عزیزمان بودیم وقلبهایمان جریحه دار شد.

توهین های مکرر به احکام الهی و مقدسات، هتک حرمت مساجد، برداشتن حجاب از سر بانوان، ضرب و جرح نیروهای با ارزش پلیس، قتل و شهادت تعدادی از بسیجیان عزیزمان و .

  این اقدامات نابخردانه که با استفاده از رأفت اسلامی در نظام دینی رخ میدهد، به بهانه مرگ یک دختر در حادثه ای که هنوز ابعاد آن در حال بررسی است، رخ می دهد.

امروز پس از گذشت چند روز از این حوادث معلوم شد که مرگ این دختر تنها یک بهانه بود و بانیان این حوادث دل برای این دختر نسوزاندند و اشک تمساحشان برای اغراض دیگری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت و یا همراهی برخی از سیاسیون تشدید کننده اقدامات آشوب طلبان است

سکوت و یا همراهی برخی از سیاسیون تشدید کننده اقدامات آشوب طلبان است