مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 15:472022-10-02دانش

کلاس های دانشگاه زنجان به صورت حضوری دایر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جلال بازرگان، رییس دانشگاه زنجان ظهر امرو در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور همه دانشجویان به صورت حضوری در نیمه مهرماه امسال، - رییس دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه کلاس های درسی این دانشگاه به صورت حضوری دایر است، گفت: در حال حاضر این دانشگاه حدود 10 هزار دانشجو دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جلال بازرگان، رییس دانشگاه زنجان ظهر امرو در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور همه دانشجویان به صورت حضوری در نیمه مهرماه امسال، اظهار کرد: امسال حدود 1515 نفر در مقطع کارشناسی و 550 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و نزدیک به 150 نفر دانشجوی دکتری در این دانشگاه ثبت نام کردند.

بازرگان با اشاره به آغاز کلاس های حضوری همه مقاطع بعد از دو سال نیمه تعطیلی دانشگاه زنجان، افزود: این دانشگاه به عنوان دانشگاه مادر، 413 استاد و 36 گروه آموزشی دارد.

رییس دانشگاه زنجان با اشاره به دایر بودن چهار دانشکده در این دانشگاه، اضافه کرد: برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری اکثر رشته های مهندسی، کشاورزی، علوم پایه و علوم انسانی دایر است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تامین خوابگاه و سرویس برای دانشجویان فراهم شده است، ابراز کرد:، چون امسال همه دانشجویان وارد دانشگاه می شوند، اقدامات لازم برای سلف ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های دانشگاه زنجان به صورت حضوری دایر است

کلاس های دانشگاه زنجان به صورت حضوری دایر است