مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-02سياسي

مادرانی که قوت قلب انقلاب هستند/مادر شهید قاسم مهریان: فقط به وظیفه ام عمل کردم


مادران شهدا خود لباس رزم بر تن فرزندان کردند و آنها را به میدان جنگ و مبارزه فرستادند و اگر روزی خطری دوباره کشور را تهدید کند بازهم این مادران هستند که از خودگذشتگی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی رغم شرایط جسمانی و کهولت سنی که دارد با پای خودش به همایش سرو قامتان آمده و پای خاطرات رزمندگان آن روزها و همرزمان پسر شهیدش نشسته است.

همایش سرو قامتان با هدف خاطره گویی فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و در حاشیه آن از مادر شهید سید قاسم مهریان تجلیل شد.

سردار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ 48 فتح و سردار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از مادر این شهید والا مقام به خاطر تقدیم فرزندش در راه انقلاب و ایران اسلامی تقدیر و تشکر کردند اما مادر با آن شرایط جسمانی و در پاسخ به آنها گفت کاری نکرده ام من فقط به وظیفه ام عمل کردم .

 علی رغم اینکه 34سال از پایان جنگ می گذرد و آنها به جوانی سال های جنگ نیستند اما از اینکه لباس رزم به تن فرزندانشان کردند و آنها را تا میدان جنگ بدرقه کردند تا از کشور حفاظت و حراست کنند افتخار می کنند و آن را وظیفه خود می دانند و اگر روزی دوباره خطری اسلام و انقلاب را تهدید کند بازهم آماده از خودگذشتگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادرانی که قوت قلب انقلاب هستند/مادر شهید قاسم مهریان: فقط به وظیفه ام عمل کردم

مادرانی که قوت قلب انقلاب هستند/مادر شهید قاسم مهریان: فقط به وظیفه ام عمل کردم