مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-02سياسي

ثبت نام بیش از 41 هزار نفر در طرح بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر


بیش از 41 هزار نفر از فعالان فرهنگی و هنری کشور و افراد تحت تکفل برای برخورداری از خدمات بیمه درمان تکمیلی سال 1402-1401 صندوق اعتباری هنر ثبت نام کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، مجموعه صندوق اعتبار هنر با انتشار گزارش آماری از ثبت نام 41 هزار فعال فرهنگی هنری در حوزه بیمه درمان تکمیلی خبر داد.

متن این گزارش به شرح زیر است: صندوق اعتباری هنر توجه به مساله سلامت اصحاب فرهنگ و هنر و تأمین آرامش آنان به هنگام بروز بیماری ها را وظیفه خود می داند.

از این رو ضمن تأمین و پرداخت بیش از نیمی از حق بیمه اعضا تلاش می کند بهترین امکانات درمانی را برای اعضای خود مهیا کند.

در قرارداد سال 1402-1401 پس از بررسی، رعایت ضوابط قانونی و ارزیابی های کارشناسی از شرایط و خدمات شرکت های بیمه گر فعال در سطح کشور و با توجه به رضایت حداکثری اعضا از خدمات بیمه درمان تکمیلی سال 1401-1400 صندوق اعتباری هنر قرارداد بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث را با شرکت بیمه طرف قرار داد برای دومین سال متوالی منعقد نمود.

این شرکت از قوی ترین بیمه های فعال در حوزه درمان کشور است که با اکثر بیمارستان های معتبر، مراکزآزمایشگاهی، پاراکلینکی، تصویربرداری، چشم پزشکی، در تمامی استان های کشور طرف قرارداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 41 هزار نفر در طرح بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر

ثبت نام بیش از 41 هزار نفر در طرح بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر