مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-02سياسي

سکوت سلبریتی ها در محکومیت کشتار دختران افغان؛ به نام «زن» به کام «بدخواه میهن»


همزمان با هیاهوی رسانه ای برخی سلبریتی ها و چهره های مطرح پس از اتفاقات اخیر در ایران، سکوت آنها در پی شهادت دختران بی گناه در افغانستان، آشکارا اثبات کرد که این افراد، - خبرگزاری فارس، طی روزهای گذشته که شهرهای مختلف ایران شاهد برخی اعتراضات در پی درگذشت شخصی به نام مهسا امینی بود، بسیاری از سلبریتی ها و چهره های مشهور و فعالان رسانه ای، تحت تأثیر فضاسازی ایجادشده در فضای مجازی برخی شبکه های اجتماعی و تلویزیون های ماهواره ای ضدانقلاب و زیر فشار برخی عناصر تندرو که با پیام تهدیدآمیز آنان را وادار به اتخاذ موضع افراطی می کردند، به میدان آمدند.

در این میان، برخی رسانه ها که سابقه دشمنی شان با مردم ایران آشکار است، این حمایت ها را پررنگ تر کرده و به تریبون این افراد تبدیل شدند.

درگذشت مهسا امینی، باعث ناراحتی مردم ایران شد اما همزمان تبدیل به دستاویزی شد برای سوءاستفاده برخی از هواداران گروه های تروریستی و تجزیه طلب که به دنبال ضربه زدن به ایران و ایرانی هستند.

این افراد با راه اندازی تجمعات غیرقانونی و آسیب رساندن به اموال عمومی و خصوصی، به کمک دشمنان ایران برای ایجاد ناامنی و تجزیه کشور آمدند.

در این میان رفتار و واکنش برخی سلبریتی های داخلی و خارج نشین در قضیه مرگ مهسا امینی، قابل توجه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت سلبریتی ها در محکومیت کشتار دختران افغان؛ به نام «زن» به کام «بدخواه میهن»

سکوت سلبریتی ها در محکومیت کشتار دختران افغان؛ به نام «زن» به کام «بدخواه میهن»