مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-02سياسي

شیراز میزبان مسابقات ملی «مدهامتان»می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس با اشاره به میزبانی شیراز درمرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن «مدهامتان» گفت: این مسابقات در رده دانشجویان و دانش آموزان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازشیراز، حجت الاسلام حسین امیدی، امروز، 10 مهرماه در جلسه هماهنگی مسابقات سراسری قرآن مدهامتان که در فرمانداری شیراز برگزار شد، گفت: شیراز در روزهای سه شنبه تا پنج شنبه هفته جاری میزبان مسابقات قرآنی مدهامتان خواهد بود که تعداد 200 نفر از منتخبان مسابقات در این رویداد قرآنی که برای پانزدهمین سال برگزار می شود،  به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس افزود: این مسابقات در رده دانشجویان و دانش آموزان و در 2 بخش زیر 16 سال و 16 تا 30 سال برگزار خواهد شد.

  وی ادامه داد: این 200 منتخب از میان بیش از 13 هزار نفر که در سطح کشور شرکت کرده اند از دوره های شهرستانی و استانی به این مرحله راه یافته اند که به رقابت قرآنی خواهند پرداخت که 55 نفر از آنان بانوان هستند.

امیدی از حضور داوران مسابقات بین المللی قرآن در این مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات در رده دانشجویان و دانش آموزان و در 2 بخش زیر 16 سال و 16 تا 30 سال برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز میزبان مسابقات ملی «مدهامتان»می شود

شیراز میزبان مسابقات ملی «مدهامتان»می شود