مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-02سياسي

گلایه از عدم ارائه لایحه پنجره واحد خدمات شهری توسط شهرداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی اقراریان صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حوادث اخیر اظهار کرد: - عضو شورای شهر تهران از عدم ارائه لایحه پنجره واحد خدمات شهری از سوی شهرداری گلایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی اقراریان صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حوادث اخیر اظهار کرد: بسیج یعنی مظلومیت و شاهد بودیم که نیرو های بسیجی برای امنیت تهران و زن و بچه مردم در خیابان ها ایستادند تا جوانان و نوجوانانی که به دلیل اشتباهات و به دلیل این که برخی عملکرد خود را به درستی توضیح ندادند، امنیت شان را تامین کنند.

وی با اشاره به عدم ارائه لایحه ای از سوی شهرداری در خصوص پنجره واحد اقدامات شهرداری گفت: قرار بوده که براساس یک زمان بندی مشخص لایحه پنجره واحد به شورا ارسال شود، اما پشت گوش انداختند و می بینیم که در شهرداری هر وقت لایحه ای در الویتش باشد زنگ می زند و می گوید رای دهید، اما با این که جلسه گذاشتند و در داخل شهرداری این موضوع را پیگیری کردند، اما گزارشی به شورا داده نشده است.

وی ادامه داد: ارائه لایحه پنجره واحد یک تکلیف برای شهرداری است و باید زیرساخت های آن را فراهم کند و اگر این کار را انجام دادند مگر شهرداری، سخنگو یا روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از عدم ارائه لایحه پنجره واحد خدمات شهری توسط شهرداری

گلایه از عدم ارائه لایحه پنجره واحد خدمات شهری توسط شهرداری