مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-02سياسي

جشن بزرگ وحدت با حضور 300 نفر از فقهای شیعه و سنی در کرمانشاه برگزار می شود


مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشن بزرگ وحدت امسال با حضور 300 نفر از علما و فقهای شیعه و سنی در کرمانشاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام حسن منتظری مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با رسانه ها که در راستای تشریح برنامه های هفته وحدت در استان برگزار شد، اظهار کرد: سیره و زندگی پیامبر اسلام در عرصه های مختلف می تواند الگوی مناسبی برای جامعه امروز باشد تا از آن درس بگیرند و در زندگی خود اعمال کنند.

وی هویت امت اسلامی را در گروه وحدت دانست و گفت: وحدت نشانه هویت است اگر این هویت از جامعه اسلامی ساقط شود، براساس آیات قرآن، این جامعه از رحمت الهی به دور خواهد بود.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های اجرایی هفته وحدت، افزود: امسال برنامه های متنوعی با هدف ترویج وحدت، بزرگداشت ارزش های دین اسلام، افزایش آگاهی ها، حفظ و تحکیم وحدت بین شیعه و سنی و.

 در هفته وحدت در استان برگزار می شود.

برگزاری جشن بزرگ وحدت در شهرستان جوانرود، برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برتر، اعزام مبلغین شیعه و سنی به مناطق مختلف استان، برگزاری جشن میلاد در مدارس علوم دینی استان، شرکت در نماز جمعه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن بزرگ وحدت با حضور 300 نفر از فقهای شیعه و سنی در کرمانشاه برگزار می شود

جشن بزرگ وحدت با حضور 300 نفر از فقهای شیعه و سنی در کرمانشاه برگزار می شود