مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-02سياسي

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی: با وطن فروشی جریان غربگرای داخلی مقابله شود


در جلسه کمیته سیاسی و انتخابات جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، بر لزوم تبیین نیاز کشور به گفتمان تحولخواهی انقلابی و مقابله با وطن فروشی جریان غربگرای داخلی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در نشست سیاسی جمعیت رهپویان انقلابی اسلامی، بخشی از شاخص های گفتمان تحول خواهی انقلابی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد و بر لزوم تسریع در فعالیت های جبهه تحول خواهان انقلابی در تمام نقاط کشور، تاکید شد.

در این نشست همچنین راهکارهای هماهنگی و همفزایی بیشتر سه جریان عمده جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به عنوان تشکیل دهندگان جبهه تحول خواهان انقلابی مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

کمیته سیاسی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همچنین آخرین تحولات جریان غربگرای داخلی برای انتخابات 1400 مورد بررسی قرار داد و بر لزوم هوشیاری در برابر برنامه های این جریان برای گره زدن بیشتر تحولات اقتصادی کشور به جریان سلطه مورد تاکید قرار گرفت.

اعضای کمیته سیاسی رهپویان در جلسه تاکید کردند که جریان غربگرای داخلی به علت هفت سال شکست کامل در حوزه اقتصادی و معیشت مردم و بن بست در سیاست خارجه، برای خروج از انزوای اجتماعی و احیای مجدد سیاسی خود تلاش دارد که باقیمانده سرمایه های اقتصادی و راهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی: با وطن فروشی جریان غربگرای داخلی مقابله شود

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی: با وطن فروشی جریان غربگرای داخلی مقابله شود