مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-02سياسي

تقویت نهضت روخوانی قرآن در اداره های فارس


استاندار فارس با اشاره به راه اندازی نهضت روخوانی قرآن در ادارات گفت: تلاش می کنیم اعضای اتحادیه های قرآنی دیداری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه امروز در گردهمایی مدیران عامل اتحادیه تشکل های قرآنی کشور که به میزبانی شیراز برگزارشد، با اشاره به درخواست ها و پیشنهادات مطرح شده از سوی شرکت کنندگان در این گردهمایی اظهار داشت: تلاش می کنیم اعضای اتحادیه قرآنی دیداری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند.

استاندار فارس گفت: دولت هم اکنون در حال نوشتن بودجه 1402 است؛ که اگر اقدامی بخواهد برای بودجه های قرآنی شود، بهترین زمان هم اکنون است به همین دلیل تلاش می کنیم تا این دیدار حتماً انجام شود.

وی با بیان اینکه پیشنهادات خود را از دولت ومجلس بیان کنید، گفت: برخی از اختیارات و امکانات در اختیار دولت نیست؛ بلکه در اختیار مجلس است لذا انتظارات خود را از هر دو قوه بیان کنید.

استاندار فارس خواستار تسریع در ارائه پیشنهادات اتحادیه تشکل های قرآنی شد و افزود: اتحادیه باید از فعالیت های فاخر مناسب قرآنی الگوبرداری کند و تبدیل به مکانی برای جمع آوری کارهای پراکنده وزین شود، اما تاکنون نه جمع آوری درست و حسابی شده است، و نه اطلاع رسانی درست از دستاوردها انجام پذیرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت نهضت روخوانی قرآن در اداره های فارس

تقویت نهضت روخوانی قرآن در اداره های فارس